Käyttöehdot ja maksuehdot

KHV-Fashion Oy käyttöehdot

1. Soveltamisala ja palveluntarjoaja.

  • Käyttöehdot koskevat kaikkia tilauksia jotka asiakas tekee KHV-Fashion Oy (3125889-9) verkkokaupasta
  • Sivuilla olevia kuvia ja logoja ei saa käyttää tai kopioida ilman KHV-Fashion Oy lupaa.
  • Eri näyttöpäätteet sekä näyttöjen väriasetukset voivat hieman vääristää tuotekuvien todellista värisävyä.

2. Sopimus

  • Tuotekuvauksesta ja kuvista käy ilmi oleellisimmat tiedot tuotteesta.
  • Tilauksen saapuminen vahvistetaan automaattisella sähköpostilla heti tilauksen teon jälkeen.
  • Alle 18-vuotiaalla täytyy olla huoltajan suostumus tilaukseen
  • Tekemällä tilauksen ja hyväksymällä ehtomme olet sitoutunut maksamaan ostoskorin loppusumman kokonaisuudessaan maksuehtojen mukaisesti.

3. Hinnoittelu

  • Tuotesivulta käy ilmi tuoteen hinta sekä sen sisältämä arvonlisävero (ALV.).

4. Tilaaminen

  • Voit rekisteröityä ja luoda itsellesi asiakastilin, näin ollen tietosi ovat valmiina seuraavilla tilauskerroilla.
  • Lisää tuotteet haluamallasi koolla ja/tai värillä ostoskoriin. Ennen kuin pääset kassalle, sinun täytyy syöttää yhteys- ja osoitetietosi. Kassalla valitset ensin haluamasi toimitustavan jonka jälkeen haluamasi maksutavan. Hyväksyttyäsi ehtomme pääset maksamaan ja maksusuorituksen onnistuttua hyväksytysti otamme tilauksesi käsittelyyn mahdollisimman pian. Yhteys- ja osoitetietoja ei luovuteta eteenpäin vaan tiedot pysyvät ainoastaan meidän järjestelmässä.

5. Toimituskulut

  • Tilatessasi tuotteet Postipakettina tai Matkahuolto - Lähellä -pakettina, maksat toimituskuluista 5,95€
  • DB Schenkerin kautta tilatessa toimituskulut on 4,95€
  • Postin kotiinkuljetus sekä Matkahuolto - Kotijakelu 9,95€
  • Toimitus on ilmaista kun ostoskorin loppusumma ylittää 50€

6. Toimitusehdot

  • Verkkokaupan kassalla voit valita toimitustavan. Käytössä on Postin, Matkahuollon ja DB Schenkerin palvelut
  • Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa.
  • Toimitusaika on 1-3 päivää. Mahdolliset poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen. Ilmoitamme sähköpostivahvistuksella kun tilauksesi on vastaanotettu ja tuotteet lähetetty varastoltamme.

7. Peruutus

  • Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien. Palautuksen käsittely ja laskun hyvitys kestää 7päivää siitä lähtien kun palautettava tuote on saapunut meille.
  • Palautusohjeet löytyvät Toimitus ja Palautus -välilehdeltä.
  • Tuotteella on palautusoikeus mikäli pakkaus on avattu siististi, tuote on asiakkaan jäljiltä ehjä ja puhdas.

Maksuehdot

Klarnan shoppailupalvelun käyttöehdot

Nämä ehdot muodostavat sopimuksen Klarna Bank AB (publ):n, mukaan lukien sen ulkomaisten sivuliikkeiden, (“Klarna” tai “me”) ja sinun välillä, kun käytät Klarnan palveluita ja tuoteominaisuuksia, jotka on kuvattu näissä ehdoissa, joita voidaan muuttaa aika ajoin (“Palvelu”). Ryhdyt tämän Palvelun käyttäjäksi ja solmit sopimuksen Klarnan kanssa hyväksymällä nämä ehdot. Joka kerta kun käytät Palveluamme, sinun katsotaan hyväksyvän näiden ehtojen kulloinkin voimassa olevan version.

Näiden ehtojen ajantasainen versio on aina saatavilla Klarna-sovelluksessa ja Klarnan verkkosivuilla. Voit myös ladata ehdot täältä.

Palvelun kuvaus

Klarnalle ostosten tekemisessä ei ole kyse vain mahtavien tuotteiden löytämisestä ja niiden maksamisesta, vaan myös onnistuneesta ostokokemuksesta suosikkikaupassasi, uudesta huippumodernista sovelluksestamme ja paljon muusta - yksinkertaisesti sanottuna: smooothista kokemuksesta sekä ennen oston tekemistä että sen jälkeen. Näissä ehdoissa kerrotaan tarkemmin, mitä se tarkoittaa. Jos käytät Klarnan maksutapoja, niihin sovelletaan lisäksi omia ehtojaan.

1. ESITÄYTTÖ JA SUOSIKIT

Jotta ostokokemuksesi olisi mahdollisimman smoooth, tallennamme ja esitäytämme osan tiedoistasi tiettyihin lomakkeisiin, kun teet ostoksia. Näin säästät aikaa ja voit keskittyä tärkeämpiin asioihin kuin samojen tietojen täyttämiseen uudestaan ja uudestaan. Selitämme alla tarkemmin, miten tämä toimii.

Esitäyttö syötettyjen tietojen perusteella

Kun käytät Klarnan Palvelua, saatamme kysyä joitain tietojasi, kuten nimeä, osoitetta, puhelinnumeroa, sähköpostiosoitetta, syntymäaikaa tai henkilötunnusta. Tallennamme nämä tiedot järjestelmäämme, jotta seuraavalla kerralla sinun tarvitsee antaa meille vain osa näistä tiedoista, kuten sähköpostiosoite ja postinumero tai henkilötunnus (maasta riippuen), ja me täytämme loput tiedot.

Esitäyttö Klarnan evästeen avulla

Toinen tapa esitäyttää tietosi on asettamalla Klarnan eväste laitteellesi (tietokoneelle, tabletille, matkapuhelimeen tms.). Voit valita, haluatko tallentaa tietojasi, kuten nimen, osoitteen, puhelinnumeron, sähköpostiosoitteen, syntymäajan tai henkilötunnuksen sekä korttitiedot Klarnan Palveluun. Jos päätät tallentaa tietoja, haemme evästeen avulla tietosi järjestelmästämme, ja voimme esitäyttää ne, kun teet ostoksia Klarnan kautta.

Lisätietoja evästeiden käytöstä saat evästeselosteestamme.

Estä esitäyttö

Jos et halua käyttää esitäyttöominaisuuksia, voit ottaa meihin yhteyttä, ja otamme ne pois käytöstä. Voit myös estää ne Klarna-sovelluksesta tai muuttamalla esitäyttöasetuksia oston aikana. Voit milloin tahansa poistaa kaikki evästeet laitteeltasi, mikä poistaa myös Klarnan evästeet.

Esitäyttö ostaessa suoraan Klarnan sovelluksesta

Kun teet ostoksia suoraan Klarnan sovelluksessa, voimme myös esitäyttää tietosi sivustolle, jolla teet ostoksia. Tämä on mahdollista, kun olet kirjautuneena sovellukseen ja tiedämme, että sinä teet ostokset.

Esivalitut suosikkipalvelut

Jotta ostokokemuksesi olisi vieläkin smooothimpi, voimme esivalita sinulle sen maksutavan, jonka uskomme aiempien ostojesi perusteella olevan suosikkipalvelusi. Saatat kuitenkin voida käyttää myös muita palveluja, jos haluatkin käyttää eri maksutapaa kuin sitä, jonka esivalitsimme sinulle.

2. KLARNAN SOVELLUS

Klarnan sovellus, jota voi käyttää mobiilisovelluksena tai internetportaalin kautta, on ostosavustajasi, joka pitää sisällään kaikki Klarna-ostoksesi sekä muut Klarnan tarjoamat upeat toiminnot. Klarnan sovelluksessa voit muun muassa maksaa ostoksesi ja seurata lähetyksiä. Osa näistä toiminnoista aktivoituvat, kun lataat sovelluksen tai kirjaudut internetportaaliin, kun taas osan voit ottaa itse käyttöön kirjauduttuasi. Ominaisuudet vaihtelevat maittain. Klarna päivittää sovellusta jatkuvasti uusilla ja parannetuilla ominaisuuksilla. Tässä muutamia ominaisuuksia, joista olemme ylpeitä:

  • Klarna-ostosten ja maksutapahtumien katselu
  • Maksutapahtumien hallinnoiminen
  • Helppo yhteydenpito Klarnan kanssa

Esimerkkejä muista ominaisuuksista, jotka ovat saatavilla joissain maissa:

  • Shoppailupalvelut, kuten hakutoiminnot, yhteenveto sellaisista kaupoista, joista uskomme sinun pitävän, samoin kuin yksilöllisiä suosituksia, tarjouksia ja muuta sisältöä.
  • Tilausten, toimitusten tai lähetysten seuranta
  • Tuotteiden palautukset ja hyvitykset
  • Henkilökohtaisen talouden tarkastelu ja hallinta
  • Avustaja, joka auttaa sinua täyttämään tietoja (kuten maksutapa, korttitiedot, toimitusosoite) esitäyttöpalvelun avulla
  • Ostostesi hiilijalanjälki
  • Maksutapahtumien, ostosten, kuittien, kuvien ja muun materiaalin esittely ja tallentaminen
  • Niiden tilausten tarkastelu, jotka on tehty sellaisten kauppojen kautta, jotka eivät ole Klarnan yhteistyökumppaneita
  • Kokoelmien luominen haluamistasi tuotteista ja palveluista ja niiden jakaminen
  • Klarnan tytäryhtiöiden (Sofort GmbH, Billpay GmbH ja Klarna GmbH) kautta tehtyjen maksutapahtumien katseleminen. Voit käyttää tätä toimintoa vasta kirjauduttuasi jonkin tytäryhtiön palveluun. Transaktiotiedot (esimerkiksi nimi, osoite, tilinumero/IBAN, maksun syy, päiväys ja summa, tilaustiedot) toimitetaan tällöin Klarnalle.

Klarnan sovelluksen käyttäjänä voit oman harkintasi mukaan ladata, julkaista ja jakaa sisältöä, esimerkiksi kokoelmia, kuvia tai käyttäjänimesi. Hyväksyt, että jakamalla sisältöä julkaiset sen, mikä tarkoittaa, että sinua koskeva sisältö tulee näkyviin muille, ja sitä voidaan käyttää tai jakaa edelleen.

Voit ladata, julkaista tai jakaa vain sellaista sisältöä, jonka käyttämiseen tällaisessa yhteydessä sinulla on oikeus, ja joka ei riko lakia, tätä sopimusta tai kolmansien osapuolten oikeuksia.

Sitoudut siihen, ettet lataa, julkaise tai jaa sisältöä, joka on laitonta, petollista, loukkaavaa, uhkaavaa, toisten oikeuksia rikkovaa tai rikollista (kuten kiihottamista kansanryhmää vastaan, lapsipornografista ja laitonta väkivallan kuvausta), etkä levitä sisältöä, joka sisältää viruksia, Troijan hevosia, vakoiluohjelmia, mainosohjelmia, haittaohjelmia tai muuta haitallista tai vahingollista ohjelmointia, ei-toivottuja mainoksia tai muuta häirintää.

Klarnalla on oikeus valvoa, tarkistaa, oikaista, inaktivoida tai poistaa sisältöä ilman erillistä ilmoitusta sinulle tai kolmansille osapuolille oman harkintansa mukaan.

Olet yksin vastuussa sisällöstä jonka lataat, julkaiset tai jaat, ja hyväksyt olevasi vahingonkorvausvelvollinen sekä vapauttamaan Klarnan vastuusta liittyen lataamaasi, julkaisemaasi tai jakamaasi sisältöön, mukaan lukien mahdolliset kolmansien osapuolten vahingonkorvausvaatimukset Klarnaa kohtaan.

3. AIEMMAT TAPAHTUMAT

Säilytämme tiedot ostoksistasi ja maksutapahtumistasi Klarna-sovelluksessa. Osana näiden ehtojen mukaisesti toimitettavaa Palvelua Klarna näyttää sinulle tietoja ostoksistasi ja maksutapahtumistasi sovelluksessa.

Jos haluat lisätietoja siitä, miten Klarna käsittelee näitä tietoja sekä muita tietoja, joita meillä on sinusta, voit tutustua tietosuojaselosteeseemme.

4. TARJOUKSET JA EDUT

Klarna voi tarjota sinulle tarjouksia ja etuja, kuten alennuksia, erikoistapahtumia, ennakkomyyntejä, myynninedistämistä, myyjien tarjouksia, tuotenäytteitä ja ilmaislahjoja. Sinulle tarjotut tarjoukset ja edut riippuvat aiemmasta asioinnistasi, kuten ostojen määrästä, ostosummista tai Klarnan Palvelun käytöstä.

Maksaako Palvelu jotain?

Näissä ehdoissa kuvattu Palvelu on ilmainen. Huomaathan kuitenkin, että tiettyjen Klarnan tarjoamien maksutapojen käyttöön voi liittyä korkoja tai muita maksuja. Tutustu siis huolella maksutapakohtaisiin tietoihin.

Palvelun kehittäminen

Kehitämme Palveluamme koko ajan edelleen voidaksemme tarjota sinulle vieläkin smooothimman asiakaskokemuksen. Tämä voi edellyttää muutosten tekemistä näihin ehtoihin. Tässä tapauksessa sinua pyydetään hyväksymään uudet ehdot ennen kuin voit jatkaa Palvelun käyttöä.

Tietosuoja ja henkilötietosi

Jos olet luovuttanut meille lataamalla, julkaisemalla tai jakamalla sellaisia tietoja Klarna-sovelluksessa, joista käy ilmi esimerkiksi uskonnollinen, poliittinen tai filosofinen vakaumuksesi, ammattiliiton jäsenyys tai terveydentila, sukupuolielämää koskevia tietoja tai seksuaalinen suuntautuminen (ns. erityiset henkilötietoryhmät, EU-asetuksen 2016/679 (”GDPR”) nojalla), annat nimenomaisen suostumuksen meille käsitellä tietojasi Palvelumme suorittamiseksi.

Tietosuojailmoituksessamme kuvataan tarkemmin, kuinka käsittelemme henkilötietojasi tarjotessamme Palvelua. Sieltä löydät myös lisätietoja henkilötietoihin liittyvistä oikeuksistasi sekä yhteystietomme, mikäli sinulla on kysymyksiä.

Korttimaksut

Kun teet oston Klarnalla, voit asettaa ja käyttää erilaisia rahoituslähteitä, kuten debit-, luotto- tai prepaid-kortteja. Valitsemasi rahoituslähde on tallennettuna Klarna-käyttäjätiliisi, kunnes muutat sitä tai poistat sen käyttäjätilistäsi tai käyttäjätilisi poistetaan. Kun tallennat korttitietosi Klarnalle, valtuutat Klarnan veloittamaan tätä rahoituslähdettä jatkossa, kun teet ostoksia Klarnalla. Sinua ei veloiteta ennen kuin teet ostoksen. Jos ensisijaista rahoituslähdettäsi ei pystytä veloittamaan ostoksen yhteydessä, mukaan lukien luottojen maksusuunnitelmat tai toistuvaislaskutettavat tilaukset, jos sellaisia on, valtuutat Klarnan yrittämään veloittaa muita Klarna-käyttäjätiliisi tallennettuja kortin rahoituslähteitä.

Sinun velvollisuutesi

Sinun tulee aina antaa oikeat tiedot ja käyttää omia henkilötietojasi. Kaikenlainen muiden henkilöiden tietojen käyttäminen tai muuten sellaisten henkilötietojen käyttäminen, joita sinulla ei ole oikeutta käyttää tai Palvelun käyttö muulla poikkeavalla tavalla on väärinkäyttöä. Kaikki väärinkäyttöä tai epäiltyä väärinkäyttöä koskevat tiedot voidaan tallentaa, ja niitä voidaan käyttää tulevissa riskinarvioinneissa ja asianomaisten suojelemiseksi. Klarnalla on oikeus estää Palvelun käyttö.

Jos tallennat tai jaat sisältöjä (esimerkiksi kuvia, tekstiä, kuitteja, tietoa tuotteista, palveluista tai toimituksista tai muuta sisältöä) Klarnalle, myönnät Klarnalle oikeuden käyttää ja näyttää tällaista sisältöä tarjotessaan Palvelua ilman korvausvelvollisuutta. Meillä on oikeus poistaa kaikki tallentamasi tai jakamasi sisältö, jos meillä on siihen lain mukaan velvollisuus, tai jos pidämme sitä loukkaavana, sopimattomana, laittomana, muiden oikeuksia loukkaavana tai muuten kyseenalaisena. Olet yksin vastuussa kaikesta tallentamastasi tai jakamastasi sisällöstä. Tiedostat ja hyväksyt, että Klarna voi sulkea tai inaktivoida Klarna-sovelluksesi, mikäli lataat, tuot tai jaat sisältöä joka on herjaavaa, uhkaavaa tai loukkavaa, joka rikkoo, tai jonka Klarna voi kohtuudella olettaa rikkovan, lakia tai sopimustasi Klarnan kanssa.

Ulkopuolisten tarjoamat palvelut

Jotkut käyttämistäsi toiminnoista, esimerkiksi toimitusten seuranta, saattavat käyttää palveluita, jotka toimittaa jokin kolmas osapuoli. Logistiikkayritysten seurantapalvelut ovat esimerkki tällaisesta palvelusta. Kun käytät toimintoja, jotka riippuvat kolmansien osapuolien tarjoamista palveluista, valtuutat Klarnan hyödyntämään näitä palveluja puolestasi.

Google Maps -palvelun käyttöön Klarnan sovelluksessa (esimerkiksi etsiessäsi osoitetta osoitekentässä) sovelletaan Google Maps/Google Earth Additional Terms of Service -ehtoja, jotka ovat luettavissa osoitteessa https://maps.google.com/help/terms_maps.html, ja Googlen tietosuojaselostetta osoitteessa https://www.google.com/policies/privacy/.

Lisäksi, estääksemme Klarnan sovelluksen väärinkäytön verkkoportaalin kautta, Klarna voi käyttää reCAPTCHA -sovellusta, jolloin sovelletaan Googlen palveluehtoja ja tietosuojakäytäntöä.

Klarna-sovellus on saatavilla kolmansien osapuolten tarjoamilta jakelualustoilta (“Sovelluskaupat”). Sinun pitää ehkä olla rekisteröitynyt Sovelluskauppaan. Klarna ei voi vaikuttaa Sovelluskauppojen ylläpitäjien tapaan kerätä, käsitellä ja käyttää henkilötietoja.

Sopimuksen kesto ja päättyminen

Tämä sopimus on voimassa toistaiseksi, kunnes jompikumpi osapuolista irtisanoo sopimuksen. Sopimuksen voi irtisanoa koska tahansa. Huomaathan, että kun sopimus irtisanotaan, Palvelu, johon sisältyy myös Klarnan sovellus ja sen kautta käytettävät toiminnot, ei ole enää käytettävissäsi.

Sähköinen viestintä

Käyttämällä Palveluamme suostut siihen, että Klarna käyttää sähköisiä viestintäkanavia ollessaan yhteydessä sinuun. Maksutiedot, ehdot, laissa vaaditut ilmoitukset ja muut tiedot voidaan toimittaa sinulle sähköisesti muun muassa Klarnan verkkosivuston tai sovelluksen kautta taikka sähköpostitse meille antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Huolehdithan, että Klarnalla on ajantasainen sähköpostiosoitteesi ja matkapuhelinnumerosi, jotta voimme olla sinuun yhteydessä sähköisesti. Jos sinun tarvitsee päivittää ensisijainen sähköpostiosoitteesi, voit tehdä muutoksen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos sinulla on kysyttävää sähköisestä viestinnästä, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Luovutus tai siirto

Sinulla ei ole oikeutta luovuttaa tai siirtää näiden ehtojen mukaisia oikeuksiasi tai velvollisuuksiasi kenellekään muulle. Me voimme luovuttaa tai siirtää nämä ehdot tai minkä tahansa näiden ehtojen mukaisen oikeuden tai velvollisuuden kolmannelle osapuolelle milloin tahansa sillä edellytyksellä, että ehdot eivät sen johdosta muutu sinulle epäedullisemmiksi.

Klarna

Klarna Bank AB (publ.), Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, puhelinnumero : +46 8 120 120 00, faksi: +46 8 120 120 99, sähköpostiosoite: asiakas@klarna.fi, on ruotsalainen pankki, joka on merkitty Ruotsin yritysrekisteriin yritystunnuksella 556737-0431. Toimitusjohtaja on Sebastian Siemiatkowski. Klarna Bank AB (publ.):lla on Ruotsin Finanssivalvonnan (Finansinspektionen) myöntämä toimilupa luottolaitosten palveluiden tarjoamiseen. Tiedot Klarnan merkitsemisestä Ruotsin Finanssivalvonnan rekisteriin sekä siitä, missä maissa Klarnalla on oikeus tarjota palveluitaan, on Ruotsin Finanssivalvonnan kotisivuilla.

Reklamaatiot

Reklamaatioihin liittyvät tiedot saat osoitteesta www.klarna.fi. Käyttämällä Palveluamme suostut siihen, että Klarna toimittaa sinulle kaikki valituksia koskevat tiedonannot sähköisesti. Jos haluat tehdä Klarnasta reklamaation, voit toimittaa sen Klarnan asiakaspalvelusivuston kautta käyttämällä chat-toimintoa tai lähettämällä meille sähköpostia.

Jos teet meille valituksen, jota emme saa ratkaistua, voit ottaa yhteyttä kuluttajariitalautakunnan kuluttajaneuvontaan, joka antaa opastusta ja sovitteluapua (puhelinnumero 029 5536901). Mikäli kuluttajaneuvonta katsoo, että asia on syytä viedä kuluttajariitalautakunnalle käsiteltäväksi, kuluttajaneuvonta ohjeistaa sinua raktaisupyynnön tekemisessä. Kuluttajariitalautakunta on puolueeton ja riippumaton ratkaisuelin, joka antaa ratkaisusuosituksia kuluttajien ja yritysten välisissä riidoissa (katso www.kuluttajariita.fi).

Mikäli olet tyytymätön asiasi käsittelyyn kuluttajariitalautakunnassa, voit viedä asian yleisen tuomioistuimen käsiteltäväksi.

Voit myös tehdä reklamaation Klarnan palveluista Ruotsin kuluttajariitalautakunnalle (Allmänna reklamationsnämnden, ARN). ARN käsittelee kaikkien EU-maiden kuluttajilta saapuvat reklamaatiot. Meillä on velvollisuus osallistua ARN:n riidanratkaisuprosessiin. Voit lähettää reklamaatiosi ARN:lle ruotsiksi tai ODR-foorumin (ks. alla) kautta millä tahansa virallisella EU-kielellä, esimerkiksi suomeksi.

ARN:n yhteystiedot:

Verkkosivusto: http://arn.se/om-arn/suomi-mika-on-arn/

Postiosoite: Postbox 174, 101 23 Stockholm, Sweden

ODR-foorumi

15.2.2016 alkaen Euroopan komissio tarjoaa foorumin verkkovälitteiseen riitojen ratkaisemiseen tuomioistuimien ulkopuolella (nk. ODR-foorumi). ODR-foorumi on keskitetty asiointipiste, jossa verkossa tapahtuvasta myynnistä ja palvelusopimuksista syntyvät riidat voidaan ratkaista tuomioistuimien ulkopuolella. ODR-foorumin löydät tämän linkin kautta: https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Klarnan sähköpostiosoite täytetään automaattisesti ODR-forumissa. Valituksesi lähetetään tällöin toimivaltaiselle kuluttajariitakeskukselle.

Osta nyt – maksa myöhemmin!

Näitä ehtoja sovelletaan sinun ja tämän kaupan välillä, josta ostat tavaroita, lippuja tai palveluita, kun valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin.

Kun valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin, tarjoamme sinulle mahdollisuuden maksaa eräpäivänä, joka on 30 päivää tavaroiden tai lippujen lähettämisestä tai siitä päivästä, josta lähtien palvelut tai digitaalinen sisältö on käytettävissäsi. Siirrämme saatavamme Klarna Bank AB:lle (“Klarna”). Klarna lähettää sinulle sähköpostitse maksuohjeet ostoksen maksamiseksi suoraan Klarnalle. Jos haluat mieluummin vastaanottaa maksuohjeet postitse, ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun tehtyäsi oston. Yhteystiedot ja muuta tietoa Klarnasta löydät sivulta klarna.fi.

Maksut

Veloitamme sinulta laskutusmaksun 0 €. Jos saatavaa ei makseta, Klarna lähettää maksumuistutuksen, josta Klarna veloittaa 5,00 €:n muistutusmaksun sekä viivästyskorkoa korkolain mukaan. Jos saatava maksumuistutuksista huolimatta on edelleen maksamatta, Klarna voi siirtää saatavan perintätoimistolle perittäväksi, mikä voi aiheuttaa perintäkustannuksia.

Luottotarkistus ja henkilötietojen käsittely Klarnalla

Jos valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin, Klarna arvioi luottokelpoisuutesi.

Klarna käsittelee henkilötietojasi täyttääkseen velvollisuutensa sekä tätä sopimusta että muita tarkoituksia koskien, jotka on mainittu Tietosuojaselosteessamme. Tietosuojaseloste on luettavissa täällä sekä verkkosivuillamme, ja käyttämällä Klarnan palveluja vahvistat, että olet lukenut selosteen. Käsittelemme henkilötietojasi esimerkiksi tunnistaaksemme ja analysoidaksemme asiakkuutesi, suorittaaksemme luottoarvioinnin, markkinoidaksemme ja kehittääksemme liiketoimintaamme. Saatamme myös siirtää tietojasi valituille osapuolille (kuten luottotietotoimistoille), jotka sijaitsevat mahdollisesti EU:n/EAA:n ulkopuolella. Tietosuojaselosteessamme on lisätietoa tietojen jakamisesta, oikeuksistasi omiin tietoihisi, kuinka saat meihin yhteyden kysymyksissäsi tai teet valituksen viranomaisille.

Luovutus tai siirto

Sinulla ei ole oikeutta luovuttaa tai siirtää näiden ehtojen mukaisia oikeuksiasi tai velvollisuuksiasi kenellekään muulle. Me voimme luovuttaa tai siirtää nämä ehdot tai minkä tahansa näiden ehtojen mukaisen oikeuden tai velvollisuuden kolmannelle osapuolelle milloin tahansa sillä edellytyksellä, että ehdot eivät sen johdosta muutu sinulle epäedullisemmiksi.

Klarnan yleiset luottosopimusehdot

Lataa ehdot tästä

KHV-Fashion Oy

Ruskeakoskentie 1078

82170 Uskali

asiakaspalvelu@khv-fashion.com

Ostoskorisi on tyhjä

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Suodata tuotteita

Toimitusehdot

Verkkokaupassamme on käytössä Postin, Matkahuollon ja DB Schenkerin toimitustavat.

Palautusohjeet löydät alhaalta!

Yleistä

KHV-Fashion Oy, y-tunnus: 3125889-9, myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 01.04.2020 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Toimituskulut

Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Yli 50€ tilauksiin ei tule toimituskuluja. Mikäli summa jää alle, hinnoittelu menee seuraavasti:

  • DB Schenker - Noutopistepaketti 4,95€
  • Posti kotiinkuljetus 9,95€
  • Postipaketti 5,95€
  • Matkahuolto - Lähellä paketti 5,95€
  • Matkahuolto - Kotijakelu 9,95€

Toimitusaika

Toimitusaika on pääsääntöisesti 1-3 arkipäivää. Postitamme tilauksen viimeistään seuraavana päivänä tilauksesta.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Tarkemmat maksuehdot löytyy TÄÄLTÄ.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Vastuunrajoitus

KHV-Fashion Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Palautusohjeet

Palautusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien. Palautuksen käsittely ja laskun hyvitys kestää 7päivää siitä lähtien kun palautettava tuote on saapunut meille.

Palautusohjeet

Ennen palautusta laita meille viestiä Yhteydenottolomakkeen kautta tai osoitteeseen asiakaspalvelu@khv-fashion.com

Kerro viestissä tilausnumero sekä minkä tuotteen haluat palauttaa ja syy palautukseen. Tätä kautta saat palautuskoodin jolla palautus onnistuu. Huom! Jos toimitustapana on DB Schenker, lähetyksen mukana tulee palautuskortti jonka liimaat pakettiin ja voit jättää paketin mihin tahansa DB Schenkerin noutopisteeseen.

Älä irroita tuotelappua ennen sovitusta. Tuotteen täytyy olla palautettaessa siinä kunnossa kuin se on asiakkaalle toimitettu. Emme korvaa käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa. Palauta tuote samassa pakkauksessa hyvin viikattuna. Alusvaatteilla, sukilla tai muilla hygieniatuotteilla ei ole palautusoikeutta mikäli pakkaus on avattu.

Voit käyttää palautukseen samaa postituspussia jossa olet tuotteet saanut. Postin lähetyksen palauttaessasi saat meiltä Helposti -koodin jolla voit palauttaa lähetyksen Postin toimipisteelle tai Palautusautomaattiin. Voit kirjoittaa saamasi Helposti -koodin postituspussin kylkeen kunhan olet poistanut alkuperäisen postituskortin. Matkahuollon kanssa toimitaan samoin, saat meiltä Aktivointikoodin jonka lisäksi kirjoitat lähettäjän nimen, osoitteen ja puhelinnumeron sekä vastaanottajan nimi ja osoite.

Mikäli toimitustapana on DB Schenker, liimaa tilauksen mukana tullut palautuskortti pakettiin.

Voit palauttaa lähetyksen kaikkiin Postin, Matkahuollon ja DB Schenkerin toimipisteisiin.

Veloitamme palautuksesta käsittelymaksun 5,95€. Tämä vähennetään sinulle palautettavasta summasta.

Mikäli palautuksessa jokin askarruttaa, voit ottaa meihin yhteyttä asiakaspalvelu@khv-fashion.com

Vaihto: Mikäli haluat vaihtaa tuotteen eri kokoon tai samanhintaiseen tuotteeseen, veloitamme 5,95€ käsittelymaksun. Mikäli uusi tuote on kalliimpi, asiakas maksaa erotuksen. Jos taas halvempi, me korvaamme erotuksen.

Palautettavan tuotteen täytyy olla alkuperäisessä myyntikunnossa! Mikäli tuotelaput on irroitettu tai vaate on selvästi ollut jo käytössä, emme ole velvollisia korvaamaan. Vaatteita saa ainoastaan sovittaa.


Palautusosoite:

KHV-Fashion Oy

Ruskeakoskentie 1078

82170 Uskali

Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

asiakaspalvelu@khv-fashion.com

Saat meihin myös yhteyden somekanavien kautta! Löydät meidät Facebookista KHV-Fashion sekä Instagramista @khvfashion