• Ilmainen toimitus yli 50€ tilauksiin
  • Kotimainen verkkokauppa
  • asiakaspalvelu@khv-fashion.com
  • Ilmainen toimitus yli 50€ tilauksiin
  • Kotimainen verkkokauppa
  • asiakaspalvelu@khv-fashion.com

FAQ - Usein kysytyt kysymykset

Mikäli et löydä kysymykseesi vastausta, ota meihin yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@khv-fashion.com. Tai alempaa löytyvän yhteydenottolomakkeen kautta.

1. Koska tilaukseni tulee perille? Toimitusaikamme on 1-3 arkipäivää. Postitamme lähetyksen viimeistään seuraavana päivänä tilauksen teosta.

2. Mitä toimitustapoja tarjoatte? Meillä on käytössä Postin, Matkahuollon ja DB Schenkerin palvelut. Postin kautta saat tavallisen postipaketin, kotiinkuljetuksen tai pakettiautomaatti palvelun. Matkahuollon Lähellä -paketti toimitetaan sinulle lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen. Matkahuollon kautta saat myös kotiinkuljetuksen. DB Schenker tarjoaa sinulle Noutopistepaketti -palvelun.

3. Kuinka paljon toimitus maksaa? Toimituskulut ovat ilmaiset mikäli ostoskorin loppusumma ylittää 50€. Mikäli summa jää alle, hinnoittelu menee seuraavasti:

  • DB Schenker - Noutopistepaketti 4,95€
  • Posti kotiinkuljetus 9,95€
  • Postipaketti 5,95€
  • Matkahuolto - Lähellä paketti 5,95€
  • Matkahuolto - Kotijakelu 9,95€

4. Miten voin maksaa tuotteet? Voit maksaa tilauksesi suoralla verkkopankkimaksulla (käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet), Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard ja American Express -korteilla. Myös Pivo, MobilePay ja Siirto mobiilimaksutavat ovat käytössämme.

Lasku- ja osamaksupalvelut OP, Collector, Jousto ja AfterPay. Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Tutustu maksuehtoihin!

5. Tilaamani tuote oli väärän kokoinen, mitä teen? Aluksi laita meille viestiä Yhteydenottolomakkeen kautta tai osoitteeseen asiakaspalvelu@khv-fashion.com. Kerro viestissä minkä tuotteen haluat palauttaa ja palautuksen syy. Tätä kautta saat palautuskoodin jolla palautus onnistuu. DB Schenker toimitustavalla saat tilauksen mukana palautuskortin jonka liimaat pakettiin kiinni ja voit palauttaa lähetyksen mihin tahansa DB Schenkerin toimipisteeseen. Tarkemmat palautusohjeet löydät TÄÄLTÄ

6. Voinko noutaa tuotteeni paikan päältä? Tällä hetkellä emme tarjoa noutomahdollisuutta. Saat meiltä tuotteet ainoastaan nopealla toimituksella!

7. Miten saan tietää uusista tarjouksista? Tiedotamme tarjouksista, kampanjoista ja kilpailuista somekanavillamme. Ota ne heti seurantaan! Facebookissa KHV-Fashion ja Instagramissa @khvfashion

8. Saako Poistotuotteita palauttaa? Ei. Poistotuotteet -kategorian alla olevilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta!

9. Voinko tilata laskulla tai osamaksulla? Kyllä voit. Lasku- ja osamaksupalveluita tarjoaa OP, Collector, Jousto ja Afterpay. Collectorin kautta myös yritysasiakkaat saa lasku- tai osamaksumahdollisuuden maksuun.

10. Pesin tilaamani paidan ja se kutistui pesussa. Mitä V****a? Pestessäsi vaatteita noudata aina sisäpuolelta löytyvän pesulapun ohjeita!

11. En tiedä minkä kokoisena tilaisin vaatteen. Jos vähänkään tuotteen koko askarruttaa, voit ottaa yhteyttä meihin ja kysyä apua! Neuvomme mielellämme ja osaamme antaa vinkkejä oikean koon valitsemiseen. Saat meihin yhteyden joko sähköpostitse asiakaspalvelu@khv-fashion.com tai alta löytyvät yhteydenottolomakkeen kautta.

12. Miten alennuskoodit toimivat? Ostoskorissa syötät saamasi koodin kohtaan Anna kuponkikoodi. Tämän jälkeen paina Lunasta ja alennuksen pitäisi päivittyä. Huom. voit käyttää vain yhden kupongin kerrallaan! Laitamme alennuskuponkeja tilausten mukaan ja välillä jaamme niitä myös somekanavien seuraajillemme. Myös uutiskirjeen tilanneet saavat näitä!

Ota yhteyttä. Vastaamme 24h sisällä!